1. Home

Hoe werkt het?

  1. Vul je winkelmandje met onze eindejaarsproducten en menu's. Wanneer je een eerste product toevoegt vragen we je om een afhaaldag en een afhaalmoment te kiezen.
  2. Ga je reservatie afhalen op het door jou gekozen moment.
  3. Verwarm je feestmenu volgens de bereidingswijze.
  4. Geniet ten volle van jouw feestmaaltijd.

Wij wensen je alvast fijne feesten toe !

Overzicht van info en veelgestelde vragen

  • Je kan inloggen met je XTRA-account. Je accountgegevens zullen enkel gebruikt worden voor het afhandelen van je bestelling. Als je via XTRA inlogt kan je je bestelling pauzeren en opslaan om later verder te gaan. Wij zullen enkel de informatie die nodig is voor de correcte afhandeling van de bestelling doorgeven (naam, e-mailadres, telefoonnummer). Met die gegevens kan je je ook in de winkel aanmelden. Ook daar gebruiken we je gegevens alleen voor het afhandelen van je bestelling. Als je zonder XTRA-account inlogt, kun je het bestelproces niet pauzeren.

  • Iedere winkel heeft een eigen assortiment. Ook de afhaalmomenten en hoeveel dagen van tevoren je moet bestellen, kunnen verschillen van winkel tot winkel.

  • Neem hierovor telefonisch contact op met jouw Spar-winkel.

  • Per bestelling is er één afhaalmoment. Als het nodig is, kan je meerdere bestellingen plaatsen, met verschillende afhaalmomenten.

  • Je kan navigeren per categorie.

  • Door op de naam van een product te klikken, krijg je extra informatie over het product, als dat beschikbaar is. Je kan er onder andere de bereidingswijze terugvinden.

  • Deze vraag kan je winkelier het best beantwoorden. Je kan hierover telefonisch contact opnemen.

  • Door op de naam van het product te klikken, krijg je extra informatie over dit product, als dat beschikbaar is. Je kan er onder andere de bereidingswijze terugvinden.

    Als je een menu besteld hebt, krijg je bij het afhalen een bereidingskaartje mee.

    Bij de losse producten staat de bereidingswijze meestal op de verpakking. Daarnaast blijft onze webshop open tot na de feestdagen. Zo kan je de informatie hier terugvinden.

  • Nee, je kan de bereidingswijze meestal terugvinden op de verpakking. Je krijgt voor de menu’s een bereidingskaartje mee van jouw winkelier.

  • Via de knoppen + en - onderaan een product naar keuze kan je hoeveelheden toevoegen of verwijderen uit je winkelmandje. In het mandje zelf vind je naast elk product ook de knoppen + en - om de hoeveelheid aan te passen. Klik op het vuilbakje om het product te schrappen.

    Als je nog geen afhaalmoment gekozen hebt, zul je eerst een pop-up te zien krijgen waarin je jouw afhaalmoment kan kiezen.

  • In het winkelmandje kan je de hoeveelheid per artikel aanpassen. Door op het vuilbakje te klikken, verwijder je direct het artikel.

    Wil je een nieuw product toevoegen? Dat kan alleen op de pagina van het artikel zelf.

  • Bij de meeste artikelen vind je bij de tip het gewicht of aantal stuks per persoon dat we aanraden. Je kan ervoor kiezen om deze suggestie te volgen of ervan af te wijken.

  • Een menu bestaat uit een standaardpakket aan producten, je hoeft enkel een menu toe te voegen en niet op zoek te gaan naar de individuele producten.

    De hoeveelheden binnen een menu kunnen niet gewijzigd worden.

  • Als je een artikel toevoegt of verwijdert uit jouw winkelmandje berekenen wij de nieuwe waarde. Je kan de waarde zien door in je winkelmandje te kijken.

    Liggen er gewichtsartikelen in het mandje, dan zal de prijs een geschatte prijs zijn. Het gewicht van een verpakt product kan licht variëren en leiden tot een prijsafwijking bij de afrekening aan de kassa.

    Liggen er artikels met een dagprijs in jouw winkelmandje, dan houden we daar bij het berekenen van de totale waarde geen rekening mee. Het artikel met dagprijs zal aan de kassa verrekend worden, bovenop de andere artikels.

  • Je vindt de uiterste besteldata in het infobalkje net boven het menu met productcategorieën. Ze kunnen verschillen per winkel.

  • Je ontvangt van ons een bevestigingsmail op het e-mailadres dat gekoppeld is aan jouw XTRA-profiel of op het e-mailadres dat je invulde bij het aanmelden. In die e-mail vind je de inhoud van jouw bestelling en alle praktische info over het afhalen ervan.

  • Tijdens het bestellen, werd er gevraagd om een afhaaldatum en -moment te kiezen. Je kan deze informatie terugvinden in de bevestigingsmail die je ontvangen hebt. Als je via XTRA ingelogd was, vind je de gegevens ook terug onder 'Mijn reservaties' op de webshop-pagina.

  • Nee, je hoeft geen voorschot te betalen. Bij grote bestellingen is de winkelier wel vrij om een voorschot te vragen. In dat geval zal hij contact met je opnemen.

  • Als je inlogde met je XTRA-account om een bestelling te plaatsten dan kan je deze terugvinden onder 'mijn reservaties'. Voor het verstrijken van de deadline (die je in de bovenbalk van de webshop van je winkel vindt) kan deze bestelling nog aangepast worden. Kies voor de optie 'Pas je reservatie aan'. De producten die je initieel bestelde worden terug in je winkelmandje geladen waarna je producten kan toevoegen of aantallen aanpassen.

    Vergeet hierna niet om de reservatie opnieuw te bevestigen en door te sturen.

    Klanten die niet inlogden via het XTRA-account nemen voor wijzigingen contact op met hun winkel.

  • Als je inlogde met je XTRA-account om een bestelling te plaatsten dan kan je deze terugvinden onder 'mijn reservaties'. Van hieruit kan je je bestelling annuleren.

    Klanten die niet inlogden via het XTRA-account nemen voor een annulatie contact op met hun winkel.

Vragen over je reservatie?

Vragen over je reservatie?
Zorg dat je je reservatienummer bij de hand hebt. Je vindt dit onder ‘Mijn reservaties’.

Spar Kwaadmechelen

013677632

Tijdens de openingsuren